Het gesprek aangaan met je website bezoeker wordt steeds belangrijker. Maar de manier waarop je die gesprekken kunt voeren zijn hard aan het veranderen. Met de juiste tools kun je bepaalde onderdelen van je marketing automatiseren, zodat je tijd overhoudt voor de échte gesprekken met je (potentiele) klanten.

Chatbots

Een klik is meer waard dan een blik. Wie geïnvesteerd heeft in zijn site, wil er alles aan doen om de conversie te verhogen. Mee eens? De chatbot is een kosteneffectieve tool om je conversiedoelstellingen halen. De chatbot brengt de bezoeker dichterbij interessante micro-conversies, die zoals bekend, vaak het opstapje zijn naar de macro-conversies waar het om te doen is.

Gamebot en Funnelbot

Een gamebot is een gespecialiseerde chatbot. Via een laagdrempelige game trigger je thema’s die spelen bij je bezoekers. Van de funfactor maak je een gunfactor. Én, als je wilt, verzamel je intussen bezoekersdata (insights!) die je anders nooit krijgt.

Een funnelbot trechtert de conversatie met een sitebezoeker in een richting, die jij interessant vindt. Met een funnelbot werk je voortdurend en geautomatiseerd aan de verbetering van Insights, Conversie en Engagement. 24/7, ook ’s nachts, ook in het weekend.

 

funnelbot logo

 

 

gamebot logo

Neem contact op



Cases

Neem contact op